WordPress adatbázis hiba: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_638b_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (855) ORDER BY t.name ASC

Vitaminok a bőrünk szépségéért | tejbepapi
Menü Bezárás

Vitaminok a bőrünk szépségéért


Warning: join(): Invalid arguments passed in /var/www/elobenhu_tejbepapi/wp-content/themes/customify/inc/blog/class-post-entry.php on line 211

Talán azt mondani sem kell, hogy a vitaminok jelenléte és pótlása mennyire fontos azért, hogy szervezetünk megfelelően működjön. Ám nem csak belsőnknek, hanem a külsőnknek is rendkívül nagy szükséges van rájuk. Lássuk hát, hogy melyek azok, amelyek szedése elősegíti, hogy megőrizzük bőrünk szépségét és kevesebb esélyt adjunk a ráncok kialakulásának.

beautiful-young-girl-women

Az öregedéstől nagyon sokan félnek, noha ez az élet természetes velejárója. A ráncok előbb-utóbb persze kialakulnak, ám az nagyon nem mindegy, hogy milyen idős korban és milyen mennyiségben. A vitaminok szedése különösen fontos, hogy bőrünk megőrizze rugalmasságát és simaságát. Előbbi pótlása pedig nagyon is szükséges, főleg így tél végén, mikor már feléltük minden vitamintartalékunkat.

A C-vitamin nem csupán immunrendszerünket erősíti meg és segít a betegségek mielőbbi legyőzésében, hanem fontos szerepet játszik abban is, hogy megőrizze a bőrünk szépségét és üdeségét. Ezenkívül simává teszi az arcunkat, antioxidáns tulajdonságának köszönhetően pedig hatékonyan veszi fel a fegyvert a ráncok kialakulásáért felelős káros szabadgyökök ellen. Véd a környezeti szennyeződésektől és a kollagén termelést is fokozza, amely mint tudjuk, a bőr rugalmasságáért a felelős.

Ezek a legjobb C-vitaminforrások: citrusfélék, saláták, brokkoli, burgonya, alma, paradicsom, paprika, stb.

pexels-photo-39803A D-vitamin nem csak közérzetünkre van jó hatással, hanem a bőrünkre is. Télen, mivel amúgy is rövidek a nappalok és kevés napfényhez jutunk, így próbáljunk meg minél több időt a szabadban tölteni és magunkba szívni a gyenge sugarakat is. Azonban jó tudni, hogy még ilyenkor sem szabad megfeledkezni a fényvédő használatáról. D-vitamin készletünket pedig mindenképpen töltsük fel táplálkozásunk során.

Ezek a legjobb D-vitaminforrások: csirkemáj, vaj, tojás és halak.

Az E-vitamin egy “zsírban oldódó antioxidáns vitamin”. Véd a káros szabadgyökök és az öregedés ellen, valamint nagyon jól hidratálja a bőrt és finomít a textúráján. Számtalan arckrém dobozán olvashatjuk, hogy E-vitaminnal dúsított, sőt külön, ilyen tartalmú elixírkapszulákat is vásárolhatunk a drogériákban.

Ezek a legjobb E-vitaminforrások: napraforgó-, búzacsíra-, tökmag-, olíva-, kukoricaolaj, búzacsíra és egyéb gabonacsírák, mogyoró, mandula, édes burgonya, húsfélék, máj, tojás.

woman-girl-beauty-mask

Amennyiben pedig ennyit emlegettük az antioxidáns kiváló tulajdonságait, nézzük meg, hogy mik tartalmazzák leginkább ezt az anyagot: cékla, savanyú káposzta, fekete retek, sárgarépa, narancs, grépfrút, alma, korpa, olajos magvak.

Amit pedig nem szabad elfelejteni, hogy a stressz faktor csökkentése és a napi 7-8 órás pihentető alvás szintén csodákra képes!

Ne felejtsd el megosztani, ha tetszett a cikk!

WordPress adatbázis hiba: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_638b_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (777, 2120, 2524, 2818, 2822, 3186, 3926, 4809, 6682) ORDER BY t.name ASC

Kapcsolódó cikkek